Stichting Owen duikt overal op....
dinsdag, 26 april 2011 02:23

Sinds ons schitterend artikel in De Telegraaf zijn er heel veel mooie en lieve initiatieven opgekomen om Owen te helpen. Ook heel veel mensen proberen meer naamsbekendheid te genereren voor onze stichting.

Zo heeft een "lotgenoot" op zijn eigen website ook een heel mooi stukje geschreven, lees dit artikel op http://www.ervaringslessen.com/nieuws/300/  Deze vader heeft ook een heel mooi boekje geschreven over de ziekte van zijn zoontje. Dit boekje is te bestellen via zijn site en de opbrengst gaat naar de KIKA en de VOKK.

Dan is er de Stichting Michael-Wings, deze stichting stelt notebooks beschikbaar in ziekenhuizen voor zieke kinderen om ze in staat te stellen te communiceren met hun vrienden en familieleden. Het idee is van Michael Kenniphaas die helaas in 2005 is overleden ten gevolge van Acute Lymfatische Leukemie.

Deze stichting zal op woensdag 27 april in het Flevoziekenhuis te Almere acht notebooks uitreiken, de eerste notebook zal worden overhandigd aan OWEN LAPONDER. Bij deze uitreiking zullen ook Dr. Janneke Schermers (voormalig 2e kamerlid van het CDA), Wolter Kroes (zanger) en Koen Verweij (schaatser) aanwezig zijn omdat zij ambassadeurs van Stichting Michael-Wing zijn.

Gastenboek berichten

lynda koopman
Lieve Owen, Echt SUPER om dit geweldige nieuws te horen. Op afstand heb ik je gevolgd en m...
Oma Ria Laponder