Hoe kunt u helpen?

Stichting Owen is opgericht om financiële middelen te genereren omdat er een ingrijpende operatie / behandeling aan de stembanden van Owen Laponder nodig is, om Owen zijn stembanden weer normaal te kunnen laten functioneren. Door deze operatieve ingreep zou Owen weer zonder canule kunnen ademen en praten .

Deze operatie is op 29 juli 2011 onverwachts uitgevoerd door een Zwitserse professor. Dit was de eerste stap naar zelfstandig ademen. Sinds een geslaagde operatie van 3 december 2011 ademt Owen geheel zelfstandig en zonder tracheacanule's en of stents.

Het binnengekomen geld wordt binnenkort geschonken aan doelen die te maken hebben met kinderkanker.

Dit zijn Kinderen kankervrij (KIKA), het Emma kinderziekenhuis, het Nationaal KinderOncologisch Centrum (NKOC) en De Vereniging 'Ouders, Kinderen en Kanker' (VOKK).

Hieronder staat een betaalmogelijkheid om rechtstreeks geld over te maken naar onze stichting, dit gaat het makkelijkst. Uiteraard kunt u ook uw giften overmaken op giro 1519 t.n.v. Stichting Owen te Almere.

Alle sponsors en donateurs zullen vermeld worden op onze website, zo mogelijk aangevuld met uw bedrijfslogo.

Verder is het in Nederland belastingaftrekbaar als u aan een goed doel doneert, lees daarover alles op de site van de belastingdienst via deze link.

Gastenboek berichten

lynda koopman
Lieve Owen, Echt SUPER om dit geweldige nieuws te horen. Op afstand heb ik je gevolgd en m...
Oma Ria Laponder